reklama

Futbal porazil poslancov- čo koho porazí potom..?

Že futbalový ošiaľ posledné dni nemá na Slovensku obdobu, o tom nebudem polemizovať. Ale že jeho cena stúpla na prvé priečky pred všetkým ostatným, to ma už začína pekne štvať. Totálne ma totiž dorazilo video na webe, na ktorom sa počas rokovania (pardón, fajčiarskej prestávky, ako bolo prezentované v médiách) všetci tak oddane venovali sledovaniu futbalu zo záznamu.. Že sa treba venovať svojim povinnostiam alebo že na druhom konci Slovenska ľudia bojujú s existenčnými problémami- to v tej chvíli zjavne nikomu ani len neprišlo na um!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Veľmi by ma zaujímalo, čo je tak strašne dôležité na tom futbal..! Že sa vie niekto správe trafiť do lopty, má kondičku a zasvätil tomu svoj život? To je síce pekné, ale čo z toho máme MY? Obyčajný pospolitý ľud? Fajn, ako jediné pozitívum toho vnímam toľko omieľané zdíhanie národného povedomia. A ďalej..?

Možno som škrupulózna, ale nepáči sa mi, ako niektorí fanatici vedia pre sledovanie zápasu futbalu urobiť fakt čokoľvek. A nevynímajúc poslancov novovznikajúcej vlády. Myslím si, že zostavovanie vlády a delenie si vládnych kabinetov a postov na úrad ministrov je dosť závažná téma, netýkajúca sa len menšiny, ale majúca dosah na celý národ. A pred týmto má prednosť futbal...?! No ďakujem pekne! Milí kompetentní, mala by som jednu otázočku: Čo sa zmení tým, že vyhráme? Ako hovorí otrepaná fráza- bude lacnejší chlieb? Nebude. tak teda? Hlavne, že všetci žijeme futbalom!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo a je mi fakt ukradnuté, kto ten futbal pozerá a nakoľko ho dokáže doviesť do tranzu. Rada by som však podotkla, že existujú životne dôležitejšie témy, ako je futbal. Napríklad nedávne záplavy. Pochybujem, že niekto z tých, ktorí boli postihnutí povodňami, si s úsmevom na perách sadol pred telku s pivom v ruke. Mnohí tú telku už, bohužiaľ, nemajú a väčšina ani tých pár zvyšných centov na to pivo.. Damoklov meč visiaci nad ich hlavami v podobe otázky ich budúcnosti je väčší, ako túžba byť v centre futbalového diania.

Rokovanie poslancov porazilo sledovanie víťazného futbalového zápasu. Som zvedavá, koho alebo čo, kto alebo čo porazí najbližšie...!

Mária Dudová  Bašistová

Mária Dudová Bašistová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ako mnohé iné. Zvláštne obyčajné a neobyčajne zvláštne. Ale v prvom rade som dcéra Nášho Ocka..Snažím sa žiť podľa viery, aj keď často padám.. Ľúbim Boha, rodinu, blízkych a priateľov. Mám rada úprimnosť, úsmev, otvorenosť a pohľad do očí Zoznam autorových rubrík:  Kvôli čomu sa oplatí žiť..Keď adrenalín stúpa..Čo ma teda pobavilo..Keď mi je ťažko..Len také úvahy...Život priniesol..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu