reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Dudová  Bašistová

Mária Dudová Bašistová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ako mnohé iné. Zvláštne obyčajné a neobyčajne zvláštne. Ale v prvom rade som dcéra Nášho Ocka..Snažím sa žiť podľa viery, aj keď často padám.. Ľúbim Boha, rodinu, blízkych a priateľov. Mám rada úprimnosť, úsmev, otvorenosť a pohľad do očí Zoznam autorových rubrík:  Kvôli čomu sa oplatí žiť..Keď adrenalín stúpa..Čo ma teda pobavilo..Keď mi je ťažko..Len také úvahy...Život priniesol..SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Keď úsmev porazí znechutenie

Mária Dudová Bašistová

Keď úsmev porazí znechutenie

Už odmalička sa vždy pred Vianocami sa ku mne odvšadiaľ valili informácie o tom, aký zhon a stres vládne v tom čase medzi ľuďmi. Ako dievča z dediny, študujúce v malom okresnom mestečku, som si však nikdy dosť dobre neuvedomila, ako to vlastne v realite vyzerá. Avšak- len do chvíle, kým som svoje prvé adventné obdobie nezažila v ruchu jedného zo slovenských veľkomiest...

  • 18. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu