reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Dudová  Bašistová

Mária Dudová Bašistová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ako mnohé iné. Zvláštne obyčajné a neobyčajne zvláštne. Ale v prvom rade som dcéra Nášho Ocka..Snažím sa žiť podľa viery, aj keď často padám.. Ľúbim Boha, rodinu, blízkych a priateľov. Mám rada úprimnosť, úsmev, otvorenosť a pohľad do očí Zoznam autorových rubrík:  Kvôli čomu sa oplatí žiť..Keď adrenalín stúpa..Čo ma teda pobavilo..Keď mi je ťažko..Len také úvahy...Život priniesol..SúkromnéNezaradené

reklama

Čo ma teda pobavilo..

Keď ťa nájde nielen Google, ale aj tvoji kamoši!

Mária Dudová Bašistová

Keď ťa nájde nielen Google, ale aj tvoji kamoši!

Fráza typu: "Všetko je na webe," je už klišé. Ale tak či onak, je to pravda. Minule som sa o tom presvedčila aj na vlastnej koži. Je však zaujímavé, ako vnímajú blogovanie- názory prezentované cez blog- ľudia na webe a ľudia, ktorí vás poznajú osobne, priamo  v "reáli". Ako miesto očakávanej polemizujúcej diskusie sa uskutoční len jedno suché konštatovanie..

  • 2. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
"Dievča, spamätaj sa!" alebo.. Je to len o naivite?

Mária Dudová Bašistová

"Dievča, spamätaj sa!" alebo.. Je to len o naivite?

Naivita. Tak zvukomalebné slovo a predsa nesúce v sebe riadu dávku pohŕdania. Nebuď naivná! Dievča, spamätaj sa! Aj to mi bolo minule povedané.. Slová, ktoré mi však priniesli na tvár úsmev..

  • 9. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Hm,a čo tak ísť dnes večer ku mne? Mám voľný byt!

Mária Dudová Bašistová

Hm,a čo tak ísť dnes večer ku mne? Mám voľný byt!

Je veľa vecí, ktoré mi vyrazia dych, ale niektoré ma doslova položia. Viem, viem, dnes je taká doba, ale aj napriek tomu- ak vás cudzí chalan úplne otvorene pozve k sebe a zjavne mu nejde o čítanie si rozprávok, tak..

  • 19. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 262
reklama
SkryťZatvoriť reklamu