reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Dudová  Bašistová

Mária Dudová Bašistová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ako mnohé iné. Zvláštne obyčajné a neobyčajne zvláštne. Ale v prvom rade som dcéra Nášho Ocka..Snažím sa žiť podľa viery, aj keď často padám.. Ľúbim Boha, rodinu, blízkych a priateľov. Mám rada úprimnosť, úsmev, otvorenosť a pohľad do očí Zoznam autorových rubrík:  Kvôli čomu sa oplatí žiť..Keď adrenalín stúpa..Čo ma teda pobavilo..Keď mi je ťažko..Len také úvahy...Život priniesol..SúkromnéNezaradené

reklama

Kvôli čomu sa oplatí žiť..

Do roka a do dňa..

Mária Dudová Bašistová

Do roka a do dňa..

Dnes je nádherný sviatok. Nedeľa Božieho milosrdenstva. Dnes je tomu presne rok. Rok odvtedy, čo som prvýkrát spoznala, čo je to Božie milosrdenstvo..

  • 19. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 868x
  • 2
Pod krížom

Mária Dudová Bašistová

Pod krížom

Je Veľký piatok. Umučenie Ježiša je zavŕšené Jeho ukrižovaním. Koniec..Koniec? Iba zdanlivý. Toto je len začiatok..

  • 10. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 889x
Bol jeden najkrajší Valentín

Mária Dudová Bašistová

Bol jeden najkrajší Valentín

Je tomu práve mesiac. Pred mesiacom sa v dňoch 13.-15. 2. uskutočnila jubilejná 40. Púť radosti vo Vysokej nad Uhom. A ja som mala tú veľkú milosť, že som sa jej zúčastnila po prvýkrát. A teda- stálo to fakt za to!

  • 15. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 977x
  • 2
Život s Ježišom..

Mária Dudová Bašistová

Život s Ježišom..

Každý má v svojom živote dôvod, pre ktorý má chuť žiť. Rodina, priatelia, kariéra.. Aké je však úžasné, že toto všetko mu požehnal Boh..

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 080x
Kúzlo zimného večera

Mária Dudová Bašistová

Kúzlo zimného večera

Je prirodzené, že človek pri všetkých starostiach a strese potrebuje občas aj vypnúť a zregenerovať. Existuje mnoho možností. Ja mám však asi, popri knihám a hudbe, najradšej prírodu. A včera večer som bola doslova uchvátená..

  • 10. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 2
reklama
Posolstvá sviatkov pokoja alebo O čom sú Vianoce...

Mária Dudová Bašistová

Posolstvá sviatkov pokoja alebo O čom sú Vianoce...

Vianočné sviatky sa pomaličky blížia k svojmu koncu. Vlastne, dalo by sa podľa kalendára povedať, že už sú vlastne za nami. Po tom nekonečnom ruchu pár dní pokoja a odpočinku. A v rámci nich aj pár úžasných chvíľ, kedy sa človek pozastaví a povie si: Presne toto je posolstvo Vianoc..

  • 27. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 979x
  • 2
A zmysel Vianoc odhalili oči chorej babičky..

Mária Dudová Bašistová

A zmysel Vianoc odhalili oči chorej babičky..

V posledných rokoch sa u mňa predvianočný čas vždy spájal s hŕbou povinností. Či už v rámci štúdia, voľnočasových aktivít alebo rôznych podujatí. Podstata sa však vždy kdesi strácala. Vedomie, že idú Vianoce, pripomínali asi len vianočne vyzdobené ulice a koledy znejúce na každom kroku. To, že tieto sú v prvom rade o pomoci druhým a o láske, ktorú si máme prejavovať, som si uvedomila asi po prvý krát v živote až teraz, pred niekoľkými dňami. A stačila jedna návšteva geriatrického oddelenia..

  • 20. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 8
Ruženec a blog alebo Boh berie dobré, aby dal lepšie...!

Mária Dudová Bašistová

Ruženec a blog alebo Boh berie dobré, aby dal lepšie...!

Siahnem si do vrecka a prsty sa mi dotknú zrniek ruženca. Pomaly ho vytiahnem a tak, ako vždy, si spomeniem na toho, kto mi ho daroval. Opäť si len povzdychnem, pretože čas už zahojil rany, ostala len akási tupá bolesť pri srdci. Beriem ho do rúk a moja modlitba smeruje k nebu za človeka, ktorého mi Pán dal, aby mi túto ranu zahojil...

  • 14. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 891x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu