reklama

Máš viac ako štyri deti? Nečakaj našu podporu!

Výsledky volieb sú už známe. Pravdupovediac, neviem, či teraz počujem viac o futbale alebo o voľbách. Nikdy som sa do politiky zvlášť neangažovala. A je paradoxom, že jedny predvolebné noviny sa mi dostali do rúk až dnes a na moje veľké prekvapenie, patrili práve strane, ktorá sa do parlamentu dostala. Dorazila ma však až veta, ktorá bola, na moje veľké počudovanie, v kategórii tých "dobrých návrhov"!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)
Obrázok blogu

Pre rodinu:

"Výrazne zvýšime podporu detí.."

Nooo, to znie dobre, to sa mi páči, moja prvá myšlienka. Keď som však čítala ďalej, úsmev mi zamrzol..

"..ale len prvých štyroch."

Ako prosím?? Prvých štyroch? A toto je zas ČO za diskrimináciu? Pardón, ale neviem to inak nazvať! Prečo podporovať len štyri deti? A čo ak majú rodičia detí viac? Čo s nimi? Už sme na tom tak, ako v krajinách východu, kde robia všetky opatrenia len preto, aby bolo detí čo najmenej kvôli preľudneniu?

Fakt ma tento fakt dostal. Neviem, či preto, že ja osobne som z kategórie 4+ alebo preto, že v budúcnosti by som možno aj ja sama raz chcela mať viac detí. A tento prístup sa mi vonkoncom nepáči. Zdá sa mi to nespravodlivé. Ak sa dvaja ľudia cítia na to, že chcú mať viac detí a sú schopní ich vychovať, prečo takáto "podpora" zo strany štátu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opäť sa tu len budú prehlbovať sociálne rozdiely. Tí, čo budú mať 1- 2 deti dostanú peňazí viac, tí so štyrmi a viacerými deťmi nedostanú ani toľko. Táto matematika ma skutočne zaráža. Prečo nejde každému rovnako? Nie je aj to piate dieťa právoplatným občanom štátu? Je vari niečo menej?

Som naozaj zvedavá, aký bude mať tento predvolebný sľub pokračovanie. Či dôjde k jeho zreálneniu a čo to bude mať za následok v budúcnosti. Môj terajší pocit je však- strach. Kam speje rodina v našej spoločnosti..

Mária Dudová  Bašistová

Mária Dudová Bašistová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ako mnohé iné. Zvláštne obyčajné a neobyčajne zvláštne. Ale v prvom rade som dcéra Nášho Ocka..Snažím sa žiť podľa viery, aj keď často padám.. Ľúbim Boha, rodinu, blízkych a priateľov. Mám rada úprimnosť, úsmev, otvorenosť a pohľad do očí Zoznam autorových rubrík:  Kvôli čomu sa oplatí žiť..Keď adrenalín stúpa..Čo ma teda pobavilo..Keď mi je ťažko..Len také úvahy...Život priniesol..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu